Veelgestelde Vragen
Bestellen en betalen
Hoe plaats ik een bestelling bij GymFood?
Dat kan heel makkelijk door de 3 eenvoudige stappen te volgen:
1. Selecteren van het gewenste product.
Zoek het product op in onze webshop en leg het in jouw winkelmandje door op de blauwe button ”In Winkelmand” te drukken. Rechts in het scherm verschijnt er een balk waarin aangegeven is dat het product in jouw winkelmandje is geplaatst. Vervolgens kun je doorgaan met winkelen of de bestelling in jouw winkelmandje afronden.
2. Inloggen
Heb je al een account bij ons? Je hoeft dan alleen nog in te loggen en het grootste werk is al gedaan. Het bestellen gaat sneller, omdat de gegevens al voor je zijn ingevuld.
Nog geen account? Geen enkel probleem; je kan nog steeds je bestelling plaatsen. Om de bestelling te kunnen verzenden, hebben wij je gegevens nodig die in de gemarkeerde velden ingevuld kunnen worden.
3. Betalen
Je krijgt nu een overzicht te zien van de producten die besteld zijn. De laatste stap is het betalen van jouw bestelling, waar je kan kiezen uit de gewenste betaalopties.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Mocht er toch wat misgaan tijdens het bestellen, dan is er de mogelijkheid om jouw bestelling te annuleren of te wijzigen. Hiervoor is het wel belangrijk dat je er snel bij bent, voordat jouw pakketje ons depot heeft verlaten.
Annuleren
Je kunt jouw bestelling annuleren door in het productoverzicht in Mijn Account aan te geven dat je wilt annuleren. Dit kan alleen wanneer het pakketje nog niets is verstuurd.
Wijzigen
Mocht je een verkeerd product hebben besteld of jouw verzendgegevens willen wijzigen, neem dan contact met ons op. Dit kan via de telefoon, Live Chat of Whatsapp.
Welke betaalmogelijkheden zijn er bij GymFood?
Gelukkig kun je bij ons op meerdere manieren betalen die het beste bij jouw past. Bij ons kun je op de volgende manieren veilig betalen: iDeal, MisterCash/BanContact, PayPal, Bankoverschrijving en Klarna. Voor meer informatie over betalen kun je terecht op onze pagina: Veilig Betalen.
Is mijn bestelling geslaagd, want ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
Wanneer jouw bestelling in jouw productoverzicht staat in Mijn GymFood dan is jouw bestelling gelukt! Het kan soms duren voordat een bestelling verwerkt is en je een bevestiging ontvangt. mocht het toch gebeuren dat je na 30 minuten nog geen bevestiging hebt ontvangen én de bestelling staat niet in jouw productoverzicht, neem dan contact met ons op zodat wij gaan zoeken naar een oplossing.
Bezorgen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op het moment dat wij jouw bestelling binnenkrijgen, gaan wij direct voor jou aan de slag. Dat betekent dat jouw pakketje direct wordt verzonden. Wanneer de producten op voorraad zijn én voor 17.00 uur besteld zijn, dan ontvang je het pakketje de volgende werkdag (óók op zaterdag) nog! Mochten de producten onverhoopt toch niet op voorraad zijn, dan wordt dat duidelijk vermeld en wordt je pakketje binnen 3-5 werkdagen bezorgd.
Kan ik mijn bestelling ook ontvangen als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht je niet thuis zijn dan zal de bezorger jouw pakketje proberen af te geven bij de buren. In het geval dit niet is gelukt, zal de bezorger een tweede keer terugkomen om jou pakketje te bezorgen of je kan ervoor kiezen om jouw pakketje zelf op te halen bij PostNL.
Is het mogelijk om mijn bestelling op een alternatief adres te laten bezorgen?
Dat is zeker mogelijk, door de optie alternatief adres aan te vinken. Geef tijdens het bestellen jouw alternatief adres op waar je het pakketje bezorgd wil hebben en wij versturen het pakket dan naar dat adres.
Retourneren en ruilen
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Dat is zeker mogelijk. Je kan ervoor kiezen om een deel van jouw bestelling te retourneren of een selectie ervan. Het is belangrijk dat jouw bestelling voldoet aan onze retourvoorwaarden. Bekijk de pagina Retourneren om te zien welke voorwaarden van toepassing zijn bij het retourneren.
Is het mogelijk dat ik mijn product kan omruilen voor een ander product?
Dat is mogelijk wanneer het product ongeopend is in verband met voedselveiligheid en hygiëne. Hiervoor is het belangrijk om het nieuwe product te bestellen en het product dat je wilt opsturen te retourneren in de originele verpakking.
Worden er verzendkosten gerekend voor het retourneren?
De verzendkosten voor het retour sturen van jouw bestelling zijn voor eigen rekening.
Voor de volgende gevallen betalen wij de verzendkosten:
- Jouw bestelling is defect geleverd
- De houdbaarheidsdatum van jouw product is verstreken
- Je hebt een onjuiste product ontvangen
Persoonlijke account
Hoe maak ik mijn persoonlijke account aan bij GymFood?
Bestellen bij GymFood wordt met een account alleen maar nog eenvoudiger. Rechtsboven de pagina kun je klikken op het poppetje, waar je jouw eigen Mijn GymFood account kunt aanmaken. Of klik hier om direct je account aan te maken.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Dit kun je doen door eerst in te loggen in jouw account. Vervolgens kun je jouw gegevens wijzigen door te klikken op “Mijn gegevens”.
Waar kan ik mij aanmelden voor de GymFood Nieuwsbrief?
Blijf op de hoogte van de nieuwste actie, aanbiedingen, producten en nog veel meer! Inschrijven voor de GymFood Nieuwsbrief kan onderaan de pagina door je e-mail in te vullen.
Overige
Ik heb een klacht, wat nu?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Graag ontvangen we een duidelijke omschrijving van de klacht. Hiervoor kun je het beste mailen naar: info@gymfood.nl.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.